Laatst
bijgewerkt: 6 februari 2023
Preambule
Het doel van deze verklaring is om u
te informeren over de manier waarop Medi-Market Parapharmacies NV (hierna
Medi-Market) uw persoonsgegevens verwerkt en gebruikt.
Medi-Market houdt zich bij de
verwerking van uw gegevens aan de
Algemene Verordening Gegevensbescherming (hierna "de AVG") en stelt
alles in het werk om uw persoonsgegevens adequaat te beveiligen.
Hieronder vindt
u verschillende hoofdstukken waarin wordt beschreven waarom Medi-Market
uw gegevens gebruikt, welke gegevens zij verwerkt, voor hoe lang, aan wie de
gegevens worden doorgegeven.
Dit zijn de belangrijkste punten:
- Medi-Market verwerkt uw gegevens voornamelijk voor de opvolging van
uw bestelling en in het kader van haar loyaliteitsprogramma dat is opgezet
met haar partner Freedelity NV.
- Uw persoonsgegevens worden voornamelijk opgeslagen in de Europese
Unie. Als we samenwerken met derden die buiten de EU gevestigd zijn,
hebben we de nodige waarborgen voorzien om ervoor te zorgen dat uw
gegevens adequaat worden beveiligd en dat u uw rechten kunt uitoefenen;
- Om uw rechten uit te oefenen en vragen te hebben over de verwerking
van uw gegevens, kunt u contact met ons opnemen via administration@medi-market.be
- U kunt sommige van uw rechten (rectificatie, toegang) online
uitoefenen via de MyFreedelity-app als u daar een account hebt aangemaakt.
Het is een snellere manier dan contact met ons op te nemen via
e-mail.
I. De
verwerkingsverantwoordelijke
Medi-Market Parapharmacies NV, Avenue Cicéron 7, 1140 Evere
Onze functionaris voor gegevensbescherming is
per e-mail bereikbaar: dpo@medi-market.be
II.
Gedetailleerde
informatie over gegevensverwerkingsactiviteiten
1. Beheer van klantgegevens (globaal
overzicht)
We verwerken uw
gegevens om de gegevens van onze klanten wereldwijd te beheren, om een globaal
beeld te krijgen van hun gegevens en onze interacties met hen.
·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Basisinformatie: identificatiegegevens (naam, voornaam, titel,
geboortedatum, enz.), klantnummer, contactgegevens (e-mailadres, postadres,
telefoonnummer)
o Interacties: bestelgeschiedenis, winkel/online, verzonden
e-mails, loyaliteitspunten, eID gelezen of niet
o
Communicatiekanalen: opt-in/out mail, sms, e-mail, Myfreedelity
·
Grondslag van rechtmatigheid:
o Gerechtvaardigd belang (globaal beheer van
klantgegevens)
·
Categorieën van ontvangers
o Loyaliteitspartner (NV Freedelity):
loyaliteitspartner en onderaannemer voor het klantenbestand https://www.myfreedelity.com/nl/vie-privee
·
Bewaartermijn:
o Het loyaliteitsaccount wordt volledig verwijderd
op verzoek van de klant of 5 jaar na elke inactiviteit van de klant (geen
gebruik in de winkel, geen online bestelling, geen wijzigingen in het online
profiel)
o In het geval van klantactiviteit worden
identificatie- en contactgegevens, evenals informatie over communicatiekanalen
opgeslagen zolang de klant actief is.
o Interactie- en transactiegegevens
(aankoop)gegevens worden 5 jaar na de aankoop of interactie verwijderd.
2. Beheer van loyaliteitsprogramma's – het
toekennen van punten en voordelen
Met ons
getrouwheidsprogramma EXTRA, in samenwerking met Freedelity, kunt u punten en
voordelen ontvangen. Elke keer dat u een online of in-store aankoop doet,
ontvangt u loyaliteitspunten.
· Categorieën van verwerkte gegevens:
o Basisinformatie: identificatiegegevens (naam, voornaam, titel),
contactgegevens (postadres, e-mail, telefoon), klantnummer, geboortedatum, taal
o Loyaliteit: aankoopgeschiedenis, toegekende punten, interacties,
toegekende voordelen, opt-in/out voor communicatie
· Grondslag voor rechtmatigheid:
o De klant kiest ervoor om deel te nemen aan het
loyaliteitsprogramma (toestemming).
o Om er deel van uit te maken, worden gegevens
verwerkt (noodzakelijk voor het verlenen van de dienst): identificatiegegevens
en postadres, keuze van opt-in/out voor communicatiekanalen, aankopen voor de
berekening van de toe te kennen punten
o Het e-mailadres en telefoonnummer zijn optioneel
(toestemming).
o De historiek van aankopen en interacties wordt
verwerkt op basis van gerechtvaardigd belang voor een goede opvolging van de
toekenning van voordelen
o Aankoopgeschiedenis en interacties worden ook
verwerkt om gepersonaliseerde commerciële communicatie per segment te verzenden
(zie verwerking 8).
· Categorieën van ontvangers:
o Loyaliteitspartner (NV Freedelity): verwerker
voor de database van het getrouwheidsprogramma https://www.myfreedelity.com/nl/vie-privee
· Bewaarperiode
o Het loyaliteitsaccount wordt volledig verwijderd
op verzoek van de klant of 5 jaar na elke inactiviteit van de klant (geen
gebruik in de winkel, geen online bestelling, geen wijzigingen in het online
profiel)
o In het geval van klantactiviteit worden
identificatie- en contactgegevens, evenals informatie over communicatiekanalen
opgeslagen zolang de klant actief is.
o Loyaliteits-, interactie- en transactionele
(aankoop)gegevens worden 5 jaar na de aankoop of interactie verwijderd.
3. Aanmaken van een online account (om te
bestellen)
Om online een
bestelling te plaatsen op onze website, moet u een klantaccount aanmaken.
·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Identificatiegegevens
o login (e-mailadres), wachtwoord,
o Keuze uit aanvullende diensten
·
Grondslag van rechtmatigheid:
o Identificatiegegevens, login en wachtwoord en
keuzes met betrekking tot aanvullende diensten zijn noodzakelijk om de dienst
te verlenen
·
Categorieën van ontvangers:
o IT-dienstverlener voor accountbeheer (voor bestellingen)
o Website beheerder
·
Doorgifte
buiten de Europese Economische Ruimte: ja in Zwitserland (garantie:
adequaatheidsbesluit van de Europese Commissie) en in de VS (garantie:
modelcontractbepalingen)
·
Bewaarperiode
o Verwijdering van het account op verzoek of na 3
jaar inactiviteit op het online account (na de laatste interactie)
o Transactiegegevens worden 3 jaar bewaard in het
bestelsysteem, maar kunnen nog 2 jaar worden bewaard voor statistische of
marketinganalyse
4. Beheer van de activiteiten in verband met
de voorbereiding van de bestelling en de verzending ervan
·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Identificatiegegevens
o Afleveradres
o Opdrachten
·
Grondslag van rechtmatigheid:
o Identificatiegegevens, afleveradres,
bestelinformatie zijn nodig om de bestelservice te verlenen
· Categorieën van ontvangers
o IT-dienstverleners voor
orderbeheer
o Leveranciers van de orderpickservice
o Aanbieders van pakketbezorgdiensten
·
Doorgifte
buiten de Europese Economische Ruimte: ja in Zwitserland (garantie:
adequaatheidsbesluit van de Europese Commissie); in de VS (garantie:
modelcontractbepalingen)
·
Houdbaarheid : 3 jaar na bestelling
5. Product- en servicebeoordelingen verkrijgen
en plaatsen
Na
aankoop heeft de klant de mogelijkheid om een review achter te laten op de site
via de Verified Reviews oplossing van de partner Skeepers. Aankondigingen
worden gepubliceerd met alleen de voornaam van de persoon en de eerste letter
van zijn naam. https://www.netreviews.com/consumers/fr/politique-de-confidentialite/
· Categorieën van verwerkte gegevens:
o
Identificatiegegevens: voor- en achternaam van de klant (alleen
de voornaam en de eerste letter van de naam van de klant worden gepubliceerd op
de site met de beoordeling van de klant)
o Contactgegevens: e-mailadres
o Besteldatum en referentie
o
Aankoopbewijs
in een van de winkels of online
·
Grondslag
voor rechtmatigheid: toestemming van de klant
· Categorieën van ontvangers: interne
afdelingen van Medi-Market, Skeepers, latere datahostingpartner
·
Overdrachten
buiten de Europese Economische Ruimte: VS
(garantie: adequaatheidsbesluit voor het DPF-programma)
·
Houdbaarheid: 5 jaar
6. Verlening van dienst na verkoop
Onze dienst na verkoop zal uw vragen beantwoorden en proberen eventuele
problemen op te lossen die zich kunnen voordoen met uw producten of met
betrekking tot onze diensten.
· Categorieën van verwerkte gegevens:
o
Identificatiegegevens
o Betrokken bestellingen
o Tickets voor klantenservice
o Retouren en retourgeschiedenis
· Grondslag rechtmatigheid
o
Identificatiegegevens,
retourinformatie, ondersteuningstickets zijn vereist om after-sales service te
bieden
· Categorieën van ontvangers:
o Dienstverlener van
after-sales service software.
·
Overdrachten
buiten de Europese Economische Ruimte: ja, naar de VS (garanties: bindende
bedrijfsvoorschriften)
·
Bewaartermijn: 3 jaar
na het einde van het contact met betrekking tot een verzoek. In geval van een
geschil worden de gegevens bewaard tot 2 jaar na het einde van het geschil.
7. Bestelgeschiedenis bijhouden
We houden een geschiedenis bij om een goede opvolging van de interacties
met onze klanten te garanderen.
· Categorieën van verwerkte gegevens: bestelgeschiedenis
en retourzendingen
·
Grondslag
rechtmatigheid: Gerechtvaardigd belang van Medi-Market bij een
goede opvolging van klantinteracties, het toekennen van punten en voordelen (in
geval van aanmelding voor het loyaliteitsprogramma)
·
Categorieën
van ontvangers: de loyaliteitspartner die de
onderaannemer is voor de database van de klant en het
loyaliteitsprogramma
·
Overdrachten
buiten de Europese Economische Ruimte: nee
·
Bewaartermijn:
o Transactiegegevens (aankopen) worden 5 jaar na
de aankoop of interactie verwijderd, of op verzoek van de klant indien ze niet
langer nodig zijn in het kader van andere gegevensverwerking door Medi-Market
(bv. geschillenbeheer).
8. Voorbereiding van commerciële communicatie
op basis van aankopen van klanten (segmentatie)
·
Categorieën van verwerkte gegevens: aankoopgeschiedenis,
leeftijd van de klant, geslacht, postcode
·
Rechtsgrondslag: het gaat
alleen om klanten die hebben ingestemd met het ontvangen van commerciële
communicatie. De basis voor rechtmatigheid is het gerechtvaardigde belang bij
het aanbieden van commerciële aanbiedingen, voordelen en promoties die
interessant zijn voor klanten.
·
Categorieën
ontvangers: partner van het loyaliteitsprogramma
(databaseverwerker), aanbieders van e-mail-, sms- of postdiensten
·
Overdrachten
buiten de Europese Economische Ruimte: ja, naar de VS
(garanties: modelcontractbepalingen)
·
Bewaartermijn: de
transactie- en interactiegegevens die worden geanalyseerd om commerciële
communicatie voor te bereiden, worden bewaard tot 5 jaar na de aankoop.
9. Verzenden van commerciële communicatie per
e-mail
·
Categorieën
van verwerkte gegevens: e-mailadres, opt-in/out voor e-mailcommunicatie
·
Grondslag rechtmatigheid:
toestemming
·
Categorieën
ontvangers: partner van het
loyaliteitsprogramma (databaseverwerker), e-maildienstverlener
·
Overdrachten
buiten de Europese Economische Ruimte: ja, naar de VS (garanties:
modelcontractbepalingen)
· Bewaartermijn: E-mailadressen worden bewaard in het algemene
account van de klant zolang deze een loyaliteitsaccount heeft. Ze worden
verwijderd op verzoek van de klant of wanneer zijn loyaliteitsaccount wordt
verwijderd. Ze worden echter niet langer gebruikt voor het verzenden van
e-mailmarketing als de klant gedurende 3 jaar geen aankoop heeft gedaan of de
commerciële communicatie die hem is toegezonden niet heeft geopend (Medi-Market
kan in sommige gevallen beslissen om deze periode te verkorten tot 6 maanden).
10.
Verzenden van commerciële communicatie per post
·
Categorieën
van verwerkte gegevens: postadres, opt-in/out voor commerciële
communicatie per post
·
Grondslag
rechtmatigheid: gerechtvaardigd belang bij het toezenden van
commerciële aanbiedingen aan klanten
·
Categorieën
ontvangers: partner van het loyaliteitsprogramma
(databaseverwerker), aanbieder van mailingdiensten
· Bewaartermijn: postadressen
worden bewaard in het algemene account van de klant zolang deze een
loyaliteitsaccount heeft. Ze worden verwijderd op verzoek van de klant of
wanneer zijn loyaliteitsaccount wordt verwijderd. Ze worden echter niet meer
gebruikt voor het verzenden van marketing per post als de klant gedurende 3
jaar geen aankoop heeft gedaan (Medi-Market kan in sommige gevallen beslissen
om deze periode te verkorten tot 6 maanden).
11.
Verzenden van commerciële communicatie via sms
·
Categorieën
van verwerkte gegevens: telefoonnummer, opt-in/out voor commerciële
communicatie per sms
·
Grondslag rechtmatigheid:
toestemming
·
Categorieën
ontvangers: partner van het
loyaliteitsprogramma (onderaannemer van de database) die verantwoordelijk is
voor het verzenden van sms-berichten
· Bewaartermijn: Telefoonnummers worden bewaard in het algemene
account van de klant zolang ze een loyaliteitsaccount hebben. Ze worden
verwijderd op verzoek van de klant of wanneer zijn loyaliteitsaccount wordt
verwijderd. Ze worden echter niet meer gebruikt voor het verzenden van
sms-marketing als de klant gedurende 3 jaar geen aankoop heeft gedaan (Medi-Market
kan in sommige gevallen beslissen om deze periode te verkorten tot 6 maanden).
12.
Beheer van specifieke verzoeken van klanten (uitoefening van rechten, enz.)
·
Categorieën
van verwerkte gegevens: identiteit van de klant of identificatiemiddel
(e-mailadres), verzoek
·
Grondslag
rechtmatigheid: noodzakelijk om aan het verzoek te voldoen
·
Categorieën
ontvangers: interne diensten (DPO, verschillende afdelingen die
bij het verzoek betrokken zijn), externe dienstverleners (advocaten, juridische
adviseurs, dienstverleners die bij het verzoek betrokken zijn)
·
Doorgifte
buiten de Europese Economische Ruimte: in
principe niet, tenzij het nodig is om contact op te nemen met een dienst buiten
de EER
·
Houdbaarheid: 10 jaar
(retentie in geval van rechtszaak)
13.
Rapportage, statistieken en analyse
·
Categorieën
van verwerkte gegevens : leeftijd van de persoon, postcode, aankopen
(deze gegevens worden gepseudonimiseerd voordat ze intern worden geanalyseerd
of geanonimiseerd voordat ze naar externe partners worden verzonden)
·
Grondslag
rechtmatigheid: gerechtvaardigd belang bij statistieken over de
verkoop van producten per regio, leeftijdsgroep, enz.
·
Categorieën
van ontvangers: interne analysedienst en externe partner
gespecialiseerd in het opstellen van statistieken
·
Doorgifte
buiten de Europese Economische Ruimte: ja, naar de VS
(garantie: adequaatheidsbesluit voor het DPF-programma)
·
Bewaartermijn: de statistieken die worden opgeslagen zijn geen
persoonsgegevens meer. De ruwe gegevens die worden gebruikt om statistieken te
maken, zijn gegevens uit onze bestel-, loyaliteits-, e-mail- en
personeelssystemen. De bewaartermijn van de ruwe gegevens komt overeen met de
termijnen die worden vermeld voor de verschillende uitgevoerde verwerkingen
(zie de andere punten over de andere gegevensverwerkingen).
14.
Cookies – het beveiligen en optimaliseren van de website
· Categorieën van verwerkte gegevens: cookies,
zie details van de informatie die wordt verwerkt in ons cookiebeleid https://medi-market.be/cookies
· Grondslag van rechtmatigheid:
o
Noodzakelijke
cookies: noodzakelijk om de dienst te leveren (6.1.b) AVG)
o
Niet-noodzakelijke cookies: toestemming
· Categorieën van ontvangers: zie ons
cookiebeleid
· Doorgifte buiten de Europese Economische Ruimte: ja,
afhankelijk van de partners die de cookies plaatsen, zie ons cookiebeleid
· Bewaartermijn: zie ons cookiebeleid
15.
Facturering
·
Categorieën
van verwerkte gegevens: identificatie-, contact- en aankoopgegevens
·
Grondslag rechtmatigheid:
wettelijke verplichting
·
Categorieën ontvangers: accountants, financiële diensten
·
Overdrachten
buiten de Europese Economische Ruimte: nee
·
Houdbaarheid: 10 jaar (wettelijke verplichting)
16.
Sollicitatie- en wervingsbeheer
·
Categorieën van verwerkte gegevens:
o Basisinformatie: identificatiegegevens (naam, voornaam), gegevens contact (postadres,
e-mailadres, telefoonnummer),
o Gegevens over werkgelegenheid en vaardigheden: taalvaardigheden, vorige
banen, cv's
o Interacties met de personeelsafdeling, interviews, analyse van
vaardigheden.
·
Grondslag voor rechtmatigheid:
o Voor het beheer van de sollicitaties en de eerste analyse van de
vaardigheden: het gerechtvaardigd belang van Medi-Market bij een efficiënt
beheer van de sollicitaties, en eventueel bij het verifiëren van de
waarheidsgetrouwheid van de gegevens (art. 6.1. f) AVG)
o Voor de analyse van de toepassing en vaardigheden: noodzakelijk in het
kader van precontractuele maatregelen die op uw verzoek worden genomen (art.
6.1. b) AVG)
·
Categorieën van ontvangers
o Onze leverancier van HR-platforms
o
Onze e-mailprovider
o
De afdeling Human
Resources van Medi-Market
o Hiring managers in de verschillende afdelingen van Medi-Market
·
Overdrachten
buiten de Europese Economische Ruimte:
o
Ja, naar de VS. De overdracht vindt
plaats op basis van bindende bedrijfsvoorschriften.
·
Bewaartermijn :
o
Uw account wordt 1 jaar na het aanmaken verwijderd.
o
De gegevens die u
verzendt, worden 1 jaar bewaard op het platform en door de personeelsafdeling.
o
Als u ermee instemt dat uw gegevens voor een
langere periode in een wervingspool worden bewaard, worden de gegevens bewaard
gedurende de tijd die voor die wervingspool is gedefinieerd. Deze periode zal u
worden meegedeeld voordat u akkoord gaat met
opname in deze reservedatabase.
III.
Uw rechten
Reactietijd
Op grond van de wetgeving inzake de bescherming van
persoonsgegevens heeft u verschillende rechten met betrekking tot uw persoonsgegevens.
Medi-Market verbindt zich ertoe u te antwoorden uiterlijk één maand na
ontvangst van uw verzoek met betrekking tot deze rechten, die hieronder worden
beschreven.
Om de termijn te laten ingaan, moet de aanvraag
volledig zijn. Een sollicitatie wordt nooit als volledig beschouwd zonder
zekerheid van ons over uw identiteit. Wij moeten namelijk voorkomen dat uw
gegevens aan derden worden doorgegeven. Indien nodig vragen wij u om informatie
om uw identiteit te bewijzen.
Als uw verzoek complex is of als u meerdere verzoeken
bij ons indient, kan deze termijn van één maand met nog eens 2 maanden worden
verlengd. Wij zullen u zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van een
dergelijke verlenging.
Als uw verzoek betrekking
heeft op gegevens van ons getrouwheidsprogramma, aarzel dan niet om in te
loggen op uw Medi-Market-account in uw Freedelity-app. U krijgt toegang tot uw
gegevens, kunt deze wijzigen en uw communicatievoorkeuren aanpassen als u dat
wenst.
Welke rechten?
a)
Recht op inzage van uw gegevens
Allereerst heeft u het recht op inzage in de
gegevens die wij van u hebben. U heeft ook het recht om informatie te ontvangen over
de doeleinden waarvoor wij uw gegevens verwerken. U vindt deze informatie in
dit beleid, met name in hoofdstuk II.
Om uw recht
op toegang uit te oefenen en een kopie te ontvangen van de informatie die we
over u hebben, kunt u:
- Bekijk uw gegevens online op uw
MyFreedelity-account. Gebruik je login en wachtwoord om veilig in te
loggen. U heeft al toegang tot een deel van de gegevens die we over u
hebben.
- Neem contact op met onze diensten via
e-mail (administration@medi-market.be). In geval van twijfel kunnen wij u vragen
om uw identiteit te verifiëren om te voorkomen dat uw gegevens aan derden
worden doorgegeven. Het is handig als u in uw verzoek aangeeft tot welke
gegevens u inzage wenst te hebben. Dit kan het gemakkelijker maken om uw
verzoek te verwerken.
- We herinneren u eraan dat gegevens van
bewakingscamera's niet toegankelijk zijn als ze de rechten van andere
mensen kunnen schenden. Medi-Market zal deze beelden alleen vrijgeven via
een verzoek aan de politie. Elk verzoek of elke vraag met betrekking tot
deze verwerking moet per e-mail (administration@medi-market.be) worden verzonden.
b)
Recht op rectificatie, beperking en verwijdering van uw gegevens
U heeft te
allen tijde het recht om uw gegevens te
laten corrigeren als deze onjuist zijn.
Om dit recht
uit te oefenen, kunt u uw gegevens corrigeren in de MyFreedelity-app of contact
met ons opnemen via e-mail (administration@medi-market.be).
U heeft het
recht om te verzoeken om beperking van de verwerking van uw gegevens. Dit is om u
te vragen te stoppen met het verwerken van uw gegevens, maar niet om deze te
verwijderen. Dit recht kan enkel worden uitgeoefend in de gevallen waarin de
wet voorziet, bijvoorbeeld gedurende de periode die Medi-Market nodig heeft om
de juistheid te verifiëren van een gegeven dat u betwist of tijdens de
verificatie dat het gerechtvaardigd belang van Medi-Market prevaleert boven dat
van u.
In sommige
gevallen heeft u het recht om te verzoeken om verwijdering van uw gegevens. Houd
er rekening mee dat het niet mogelijk is om gegevens te hebben die Medi-Market
wettelijk verplicht is te bewaren of wanneer een bestelling nog in behandeling
is.
c)
Recht om bezwaar te maken tegen het gebruik van uw gegevens voor andere
doeleinden
U hebt te
allen tijde het recht om bezwaar te maken tegen het gebruik van uw gegevens, om
redenen die verband houden met uw specifieke situatie, wanneer wij deze
gebruiken voor ons gerechtvaardigd belang. Wij zullen dan de verwerking van uw
gegevens staken, tenzij wij dwingende gerechtvaardigde gronden voor de
verwerking kunnen aantonen die zwaarder wegen dan uw belangen, rechten en
vrijheden of indien de gegevens noodzakelijk zijn voor de vaststelling,
uitoefening of onderbouwing van een rechtsvordering.
Om dit recht
uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail (administration@medi-market.be). We kunnen u vragen om uw
identiteit te verifiëren als er geen zekerheid is.
d)
Recht om toestemming in te trekken
Wanneer de verwerking
van uw gegevens is gebaseerd op uw toestemming, hebt u het recht om deze te
allen tijde in te trekken. Dit heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de
verwerking van uw gegevens voorafgaand aan de intrekking van uw toestemming. Het
is heel eenvoudig om uw toestemming voor het verzenden van reclamemails in te
trekken. U kunt zich uitschrijven via de link in de e-mail die u ontvangt, of u
kunt uw communicatievoorkeuren wijzigen via de Myfreedelity-app. U kunt ons ook
een e-mail (administration@medi-market.be) sturen.
e)
Recht op overdraagbaarheid
van gegevens
U heeft het
recht om de persoonsgegevens die u aan Medi-Market hebt verstrekt, in een
gestructureerde, gangbare en machineleesbare vorm te ontvangen, en u heeft het
recht om deze gegevens over te dragen wanneer de
verwerking is gebaseerd op toestemming en wordt uitgevoerd met geautomatiseerde
procedés.
Om dit recht
uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail (administration@medi-market.be). We kunnen u vragen om uw
identiteit te verifiëren als er geen zekerheid is.
f)
Recht om een klacht in te dienen bij een toezichthoudende autoriteit
U hebt te allen tijde
het recht om een klacht in te dienen bij de bevoegde toezichthoudende
autoriteit als u van mening bent dat u bij de uitoefening van uw rechten
onrecht is aangedaan. Dit zal waarschijnlijk de Belgische
Gegevensbeschermingsautoriteit zijn. Hun contactgegevens vind je op de website www.gegevensbeschermingsautoriteit.be. Om uw rechten
uit te oefenen, dient u zich niet te wenden tot de
Gegevensbeschermingsautoriteit, maar tot Medi-Market, zoals hierboven
uitgelegd.
IV.
Wijzigingen
in dit beleid
Deze verklaring is van
kracht vanaf de datum die bovenaan deze pagina wordt vermeld.
Het kan periodiek
worden bijgewerkt om beter aan te sluiten bij de manier waarop uw
persoonsgegevens door Medi-Market worden verwerkt.
De up-to-date versie
vind je altijd op de website van Medi-Market.